POMOČ PRI NAKUPOVANJU

REGISTRACIJA IN PRIJAVA:

Spletne nakupe lahko opravite kot gost ali kot registriran uporabnik.

Če uporabljate spletno trgovino kot gost, boste morali ob vsakem nakupu vnesti podatke o dostavi in računu, kot registriran uporabnik pa s prijavo avtomatično dostopite do svojih podatkov, shranjenih naslovov in pregleda preteklih in aktivnih naročil.

Uporabnik gost lahko spremeni svoj profil v registriranega uporabnika preko povezave poslane v elektronskem sporočilu ob izvedenem naročilu.

Registriran uporabnik se lahko prijavi v trgovino kadarkoli med postopkom nakupa s klikom na gumb PRIJAVA.

ZALOGE:

Vsi izdelki v spletni trgovini so na voljo tudi v naši trgovini na Trgu republike 2. Ker lahko pride do sočasnega izbire spletnega in fizičnega kupca, vaš nakup dejansko ni izveden dokler ga ne potrdimo. Podatki o zalogah se posodabljajo večkrat dnevno.

Naročilo je potrjeno:

- osebni prevzem v trgovini

 prejeli boste elektronsko sporočilo NAROČILO ČAKA NA PREVZEM

- plačilo po predračunu

prejeli boste elektronsko sporočilo PREDRAČUN – PRIČAKUJEMO BANČNO NAKAZILO s podatki potrebnimi za nakazilo

- plačilo s kartico

            prejeli boste elektronsko sporočilo POSLANO in takrat bo bremenjen tudi vaša plačilna kartica.

V primeru preklica naročila, ko ni zaloge, boste o tem prejeli elektronsko sporočilo PREKLICANO – NI ZALOGE.

NAKUPOVANJE

Izberite izdelek iz ponudbe.

S klikom na gumb V KOŠARICO dodate izdelek v nakupovalni voziček.

Odpre se vam okno z podatki o izdelku, ki je bil dodan in vam ponudi možnost:

- NADALJUJ Z NAKUPOVANJEM, če želite dodati še kakšen izdelek. Okno se vam zapre in lahko nadaljujete z brskanjem po trgovini.

- NADALJUJTE NA BLAGAJNO, vas usmeri na blagajno in prikaže se vam okno z izbranimi izdelki v vaši nakupovalni košari.

Do nakupovalne košarice lahko kadarkoli dostopate s klikom na gumb KOŠARICA, v desnem zgornjem kotu spletne strani.

Preglejte vsebino nakupovalne košarice, če želite izdelek izbrisati iz nakupovalne košarice kliknite na ikono KOŠ.
Izberite gumb NADALJUJTE NA BLAGAJNO.

OSEBNE INFORMACIJE

Če ste registriran uporabnik kliknite PRIJAVA in vnesite E-poštni naslov in geslo, ki ste ga vnesli pri registraciji.  S klikom na POZABIL SVOJE GESLO? lahko sprožite postopek spremembe gesla. Na izbrani elektronski naslov vam bodo poslana navodila za spremembo gesla.

Če želite nakupovati kot gost, vnesite zahtevane podatke (naziv, ime, priimek in e-poštni naslov) ter označite, da se strinjate s splošnimi pogoji. Geslo je potrebno le, če se v trgovino želite registrirati kot nov uporabnik.

Izberite gumb NADALJUJ.

 

NASLOVI

Izpolnite obvezne podatke o naslovu. Pri poštni številki mora biti le-ta zapisana v obliki C-NNNN (npr. SI-2000 za Maribor). Če želite račun na drug naslov kot dostavo, pobrišite kljukico UPORABI TA NASLOV TUDI ZA RAČUN.

Če ste registriran uporabnik izberite med že shranjenimi naslovi.

Preglejte pravilnost podatkov in izberite NADALJUJ.

 

NAČIN POŠILJANJA

V spletni trgovini so na voljo trije načini dostave:
- osebni prevzem v trgovini

- dostava s Pošto Slovenije
- priporočeno pošiljanje s Pošto Slovenije

 

Privzeta dostava je navadna pošiljka - 3,50€ (2,87+DDV). Nad zneskom 100€ sta pakiranje in dostava brezplačna.

Izdelke vam lahko pošljemo priporočeno. Partner za dostavo je Pošta Slovenije. Cena priporočene pošiljke pa je 6 € (4,92+DDV), ne glede na znesek nakupa.

Lahko pa se odločite za prevzem osebno v naši trgovini. V tem primeru ni dodatnih stroškov dostave.

Za nekatere izdelke je možen samo osebni prevzem. Če ste naročili več izdelkov in je pri enem izdelku možen le osebni prevzem, boste morali celotno naročilo prevzeti osebno v trgovini.

Predviden čas obdelave naročila je en delovni dan, čas dostave pa 3 - 5 delovnih dni.

Trenutno je možna dostava samo na območje Republike Slovenije.
Za pošiljanje izven meja Republike Slovenije, nam prosim pošljite elektronsko sporočilo.

V primeru osebnega prevzem v trgovini na Trgu republike 2 v Ljubljani ni dodatnih stroškov pakiranja in dostave. Prevzem je potrebno opraviti v 3 delovnih dneh od prejema sporočila NAROČILO ČAKA NA PREVZEM, v delovnem času trgovine.

 

PLAČILO

V spletni trgovini so na voljo:
- če se odločite za osebni prevzem, lahko v trgovini na Trgu republike 2, Ljubljana, plačate z gotovino ali plačilnimi karticami
- če se odločite za dostavo naročenega, lahko plačate preko predračuna, ki vam ga pošljemo preko elektronske pošte.

- s plačilnimi karticami Mastercard, Visa

Plačilo po povzetju ni mogoče.

Plačilo z bančnim nakazilom – po predračunu:

Po oddanem naročilu bomo preverili stanje zaloge in vam poslali elektronsko sporočilo PREDRAČUN – PRIČAKUJEMO BANČNO NAKAZILO, ki bo vsebovalo podatke potrebne za izvedbo plačila. Naročene izdelke vam bomo poslali šele po prejetem plačilu. Nakazilo pričakujemo v 3 delovnih dneh. Če v tem času ne boste nakazali zneska, bo naročilo preklicano in izdelki vrnjeni v redno prodajo. Prejeli boste elektronsko sporočilo PREKLICANO – NI PLAČILA.

Plačilo s plačilno kartico Mastercard ali Visa:

Preusmerjeni boste na plačilno stran, kjer vnesete podatke o kreditni kartici.

Po uspešno vnesenih podatkih, boste preusmerjeni nazaj na spletno stran s podatki o naročilu. Vaša kartica bo bremenjena, ko bomo preverili stanje zaloge.

Pred klikom na gumb NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA preglejte svoje naročilo, po potrebi uredite nepravilne podatke in potrdite da se strinjate s pogoji storitve.

 

VAŠE NAROČILO JE POTRJENO

Odpre se vam stran s podatki o naročilu.

Enake podatke boste prejeli tudi na elektronsko pošto vneseno pri naročilu.

Če ste se odločili za prevzem v trgovini boste prejeli elektronsko sporočilo PODATKI O NAROČILU, s podatki o naročenem. Ko bo naročilo pripravljeno za prevzem, boste prejeli elektronsko sporočilo NAROČILO ČAKA NA PREVZEM. Vaše naročilo morate prevzeti v 3 delovnih dneh, sicer se izdelek vrne v redno prodajo. Rok začne teči z dnem prejema obvestila.

Če ste se odločili za dostavo in plačilom z bančnim nakazilom boste prejeli elektronsko sporočilo PODATKI O NAROČILU s podatki o naročenem. Po preverjanju zaloge vašega naročila boste prejeli sporočilo PREDRAČUN – PRIČAKUJEMO BANČNO NAKAZILO. V sporočilu bodo vsi podatki za izvedbo nakazila. Plačilo morate izvesti v 3 delovnih dneh, sicer se izdelek vrne v redno prodajo. V tem primeru prejmete sporočilo PREKLICANO – NI PLAČILA. Rok za plačilo začne teči z dnem prejema obvestila. Ko bomo prejeli nakazilo, bomo vaše naročilo odposlali in prejeli boste sporočilo POSLANO.

Če ste plačali s kreditno kartico, boste prejeli elektronsko sporočilo PODATKI O NAROČILU s podatki o naročenem. Po preverjanju zaloge, bomo bremenili plačilno kartico. Prejeli boste elektronsko sporočilo POSLANO.

V primeru preklica naročila, ko ni zaloge, boste o tem prejeli elektronsko sporočilo PREKLICANO – NI ZALOGE.

Če ste se odločili za dostavo in plačilo s kartico boste prejeli elektronsko sporočilo PODATKI O NAROČILU s podatki o naročenem. ……

 

PREGLED STATUSOV NAKUPA

- V IZVEDBI

Vaše naročilo je bilo sprejeto in bo pregledano.

ste- PREVERJAMO NAROČILO

Vaše naročilo je bilo sprejeto in bo pregledano.

- PREKLICANO - NI ZALOGE

Vaše naročilo je preklicano, ker za naročene izdelke ni zaloge.

- PREDRAČUN – PRIČAKUJEMO BANČNO NAKAZILO

Čakamo na vaše nakazilo. Poslano vam je bilo elektronsko sporočilo s podatki o plačilu.

- NAROČILO ČAKA NA PREVZEM

Vaše naročilo je pripravljeno na prevzem v trgovini v delovnem času trgovine. Vaše naročilo morate prevzeti v 3 delovnih dneh, sicer se izdelek vrne v redno prodajo.

- PREKLICANO - NI PREVZEMA

Vaše naročilo je bilo preklicano, ker v predvidenem času niste prevzeli naročenega. Izdelek je vrnjen v redno prodajo.
- PREKLICANO - NI PLAČILA

Vaše naročilo je bilo preklicano, ker v predvidenem času niste plačali predračun. Izdelek je vrnjen v redno prodajo.
- POSLANO

Vaše naročilo je bilo odposlano. Lahko ga pričakujete na vašem naslovu v predvidenem času dostave.

RAČUN

V postopku naročila prejmete le podatke o naročilu. Račun prejmete ob osebnem prevzemu v trgovini ali pa bo ta priložen paketu, če ste se odločili za dostavo. Brez računa ni možno uveljavljati reklamacije.