SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji Spletne trgovine Antikvariata Glavan (www.antiquariat.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah.
S spletno trgovino Antikvariata Glavan (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje ANTIKVARIAT GLAVAN, Rok Glavan s. p., Trg prekomorskih brigad 13, 1000 Ljubljana. Podjetje je vpisano v register AJPES pod reg. št. 102-03-14983/203 z dne 1. 12. 2003, matična številka: 1886410000, davčna številka: SI10783822. Podjetje je zavezanec za DDV.
Za vse dodatne informacije smo na voljo preko telefona ali elektronske pošte navedene na spletni strani.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje Spletne trgovine Antikvariata Glavan, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi, da je z njimi v celoti strinja.
Uporaba trgovine je brezplačna za vse uporabnike. Zloraba storitev, uporabniških imen, avtorskih pravic, intelektualnih pravic ali elektronskih naslovov pomeni izključitev iz baze trgovine in osnovo za kazenski pregon. Lastnik trgovine zagotavlja, da bo podatke uporabnikov uporabljal izključno za delovanje trgovine in jih ne bo posredoval oziroma predal tretjim osebam.
Spletna trgovina deluje neprekinjeno, delovni čas uredništva pa je v času delovnega časa poslovne enote Antikvariata Glavan na Trgu republike 2 v Ljubljani.
Spletna trgovina je namenjena fizičnim osebam, za naročila pravnih oseb nas kontaktirajte.
Možna je uporaba spletne trgovine le z dostavo na področju celotne Evropske unije.
Za nakup in pošiljanje izdelkov izven Evropske unije nam prosim pošljite elektronsko sporočilo.
Vse pravice pridržane.
Slikovni material na spletni strani je izključna last Antikvariata Glavan in ga ni dovoljeno uporabljati brez dovoljenja.
Odgovornost prodajalca za pravne napake prodajnih predmetov je v celoti izključena.
VARNOST:
Spletna stran antiquariat.si uporablja kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer) za celotno spletno stran.
Podatke o uporabi vaših osebnih podatkov lahko pregledate z prijavo v vaš uporabniški račun, v razdelku GDPR.
PIŠKOTKI:
Spletna trgovina za delovanje uporablja nujno potrebne piškotke, brez teh trgovina ne deluje:
- PHPSESSID - nujno potrebni za delovanje PHP aplikacij in se pobriše, ko zaprete brskalnik
- PrestaShop - piškotek skrbi za shranjevanje nakupovalne košarice in vašo prijavo in je aktiven 4 ure. Po tem času se piškotek pobriše, sistem vas odjavi in pobriše se vsebina nakupovalne košarice.
Ostalih piškotkov spletna stran ne uporablja.
CENE:
Vse cene so v evrih, vključujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila. Naknadni popravki cen izdelkov niso možni.
REGISTRACIJA IN PRIJAVA:
Spletne nakupe lahko opravite kot gost ali kot registriran uporabnik.
Če uporabljate spletno trgovino kot gost, boste morali ob vsakem nakupu vnesti podatke o dostavi in računu, kot registriran uporabnik pa s prijavo avtomatično dostopite do svojih podatkov, shranjenih naslovov in pregleda preteklih in aktivnih naročil.
Uporabnik gost lahko spremeni svoj profil v registriranega uporabnika preko povezave poslane v elektronskem sporočilu ob izvedenem naročilu.
Registriran uporabnik se lahko prijavi v trgovino kadarkoli med postopkom nakupa s klikom na gumb PRIJAVA.
ZALOGE:
Vsi izdelki v spletni trgovini so na voljo tudi v naši trgovini na Trgu republike 2. Ker lahko pride do sočasnega izbire spletnega in fizičnega kupca, vaš nakup dejansko ni izveden dokler ga ne potrdimo. Podatki o zalogah se posodabljajo večkrat dnevno.
Naročilo je potrjeno:
- osebni prevzem v trgovini
prejeli boste elektronsko sporočilo NAROČILO ČAKA NA PREVZEM
- plačilo po predračunu
prejeli boste elektronsko sporočilo PREDRAČUN – PRIČAKUJEMO BANČNO NAKAZILO s podatki potrebnimi za nakazilo
– plačilo s kartico
prejeli boste elektronsko sporočilo POSLANO in takrat bo bremenjen tudi vaša plačilna kartica.
V primeru preklica naročila, ko ni zaloge, boste o tem prejeli elektronsko sporočilo PREKLICANO – NI ZALOGE.
NAČIN POŠILJANJA
V spletni trgovini so na voljo trije načini dostave:
- osebni prevzem v trgovini
- dostava s Pošto Slovenije
- priporočeno pošiljanje s Pošto Slovenije.
Pošiljanje po povzetju ni mogoče.
Privzeta dostava je navadna pošiljka - 4,50€ (3,69+DDV). Nad zneskom 100€ sta pakiranje in dostava brezplačna.
Izdelke vam lahko pošljemo priporočeno. Partner za dostavo je Pošta Slovenije. Cena priporočene pošiljke pa je 7,50 € (6,15+DDV), ne glede na znesek nakupa.
Naročila na območju Evropske unije pošiljamo preko Pošte Slovenije. Cena pošiljanje je 15€ (12,29+DDV), ne glede na znesek nakupa.
Lahko pa se odločite za prevzem osebno v naši trgovini. V tem primeru ni dodatnih stroškov dostave.
Za nekatere izdelke je možen samo osebni prevzem. Če ste naročili več izdelkov in je pri enem izdelku možen le osebni prevzem, boste morali celotno naročilo prevzeti osebno v trgovini.
Predviden čas obdelave naročila je en delovni dan, čas dostave pa 3 - 5 delovnih dni, za Evropsko unijo 5 - 15 dni.
Trenutno je možna dostava samo na območje Evropske unije.
Za pošiljanje izven meja Evropske unije, nam prosim pošljite elektronsko sporočilo.
V primeru osebnega prevzem v trgovini na Trgu republike 2 v Ljubljani ni dodatnih stroškov pakiranja in dostave. Prevzem je potrebno opraviti v 3 delovnih dneh od prejema sporočila NAROČILO ČAKA NA PREVZEM, v delovnem času trgovine.
PLAČILO
V spletni trgovini so na voljo:
- če se odločite za osebni prevzem, lahko v trgovini na Trgu republike 2, Ljubljana, plačate z gotovino ali plačilnimi karticami
- če se odločite za dostavo naročenega, lahko plačate preko predračuna, ki vam ga pošljemo preko elektronske pošte.
- s plačilnimi karticami Mastercard in Visa, debetnimi karticami Mastercard in Visa ter BA Maestro karticami. Slednje morajo imeti omogočeno plačevanje preko spleta.
Plačilo po povzetju ni mogoče.
Plačilo z bančnim nakazilom – po predračunu:
Po oddanem naročilu bomo preverili stanje zaloge in vam poslali elektronsko sporočilo PREDRAČUN – PRIČAKUJEMO BANČNO NAKAZILO, ki bo vsebovalo podatke potrebne za izvedbo plačila. Naročene izdelke vam bomo poslali šele po prejetem plačilu. Nakazilo pričakujemo v 3 delovnih dneh. Če v tem času ne boste nakazali zneska, bo naročilo preklicano in izdelki vrnjeni v redno prodajo. Prejeli boste elektronsko sporočilo PREKLICANO – NI PLAČILA.
Plačilo s plačilno kartico Mastercard, Visa ali Maestro:
Preusmerjeni boste na plačilno stran, kjer vnesete podatke o kreditni kartici.
Po uspešno vnesenih podatkih, boste preusmerjeni nazaj na spletno stran s podatki o naročilu. Vaša kartica bo bremenjena, ko bomo preverili stanje zaloge.
Pred klikom na gumb NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA preglejte svoje naročilo, po potrebi uredite nepravilne podatke in potrdite da se strinjate s pogoji storitve.
PREGLED STATUSOV NAKUPA
- V IZVEDBI
Vaše naročilo je bilo sprejeto in bo pregledano.
- PREVERJAMO NAROČILO
Vaše naročilo je bilo sprejeto in bo pregledano.
Vaše naročilo je preklicano, ker za naročene izdelke ni zaloge.
- PREDRAČUN – PRIČAKUJEMO BANČNO NAKAZILO
Čakamo na vaše nakazilo. Poslano vam je bilo elektronsko sporočilo s podatki o plačilu.
Vaše naročilo je pripravljeno na prevzem v trgovini v delovnem času trgovine. Vaše naročilo morate prevzeti v 3 delovnih dneh, sicer se izdelek vrne v redno prodajo.
- PREKLICANO - NI PREVZEMA
Vaše naročilo je bilo preklicano, ker v predvidenem času niste prevzeli naročenega. Izdelek je vrnjen v redno prodajo.
- PREKLICANO - NI PLAČILA
Vaše naročilo je bilo preklicano, ker v predvidenem času niste plačali predračun. Izdelek je vrnjen v redno prodajo.
- POSLANO
Vaše naročilo je bilo odposlano. Lahko ga pričakujete na vašem naslovu v predvidenem času dostave.
RAČUN
V postopku naročila prejmete le podatke o naročilu. Račun prejmete ob osebnem prevzemu v trgovini ali pa bo ta priložen paketu, če ste se odločili za dostavo. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjeno na strežniku trgovine v elektronski obliki. Registriran uporabnik do nje lahko dostopi s prijavo v uporabniški vmesniki ali pa nam sporočite željo in vam ga posredujemo.
REKLAMACIJE
Vsako utemeljeno reklamacijo bomo obravnavali takoj in jo poskušali rešiti v korist potrošnika, vsekakor pa v primeru nesoglasij veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Zakona o obligacijskih razmerjih.
Spletna trgovina Antikvariata Glavan ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
Za reševanje potrošniških sporov lahko uporabite spletno platformo SRPS.
Trgovina se zavezuje, da bo upoštevala vse reklamacije, ki jih bo prejela pisno ali po elektronski pošti v 14-ih dneh po prejemu blaga.
Za takoimenovane skrite oziroma stvarne napake je v veljavi reklamacijski rok, ki ga predpisujejo veljavni pravilniki v Republiki Sloveniji. Gre za napako, pri kateri blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo (npr. zamešane strani v knjigi, prazne strani ipd.).
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:
- odpravo napake
- vračilo plačanegega zneska v sorazmerju z napako
- zamenjavo blaga
- vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Blago, ki je predmet reklamacije, potrošnik vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini iz z reklamacijskim obrazcem na naslov prodajalca s pripisom "reklamacija". Potrošnik kot pošiljatelj pri tem nosi stroške pošiljanja. Pošiljk poslanih po povzetju ne bomo prevzeli.
Če prodajalec nima nadomestnega izvoda reklamiranega blaga na zalogi, bo potrošniku v celoti vrnil kupnino najkasneje v 10 dneh po prejemu reklamiranega blaga.
ODSTOP OD POGODBE
Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe oz. naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči z dnem prejema naročenega blaga. Vračilo blaga predhodno najavite preko elektronske pošte, da se dogovorimo o podrobnostih. Pri tem lahko tudi uporabite obrazec za vračilo se nahaja na spletni strani.
Izdelek je potrebno vrniti v stanju, kot je bil prejet, najkasneje štirinajst dni po najavi vrnitve blaga. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Prejeto kupnino vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če se ne dogovorimo drugače. Pravico do vračila kupnine imate, ko trgovina prevzame vrnjeno blago. Reklamacije bomo reševali v duhu dobrih poslovnih odnosov.