SPLOŠNO:
- hitri ogled (za lažje pregledovanje kataloga)
ko z miško greste preko slike, se vam pojavi opcija HITRI OGLED. S klikom se vam odpre pojavno okno (pop-up) v katerem se nahajajo vsi podatki o izdelku. V tem oknu lahko tudi opravite nakup. Ko okno zaprete, še vedno ostanete na strani kjer ste se nahajali pred odprtjem okna, tako da lahko brskate naprej in ne boste izgubili zadnje pozicije vašega ogleda.
- ravnokar prodano
pomeni, da je bil izdelek ravnokar dodan v košarico ali pa prodan. Če ste vi opravili nakup, pa je pri plačevanju prišlo do napake, trgovina še vedno kaže stanje RAVNOKAR PRODANO. Status se bo avtomatično posodobil po nekaj minutah, plačilo bo stornirano in izdelek bo ponovno na voljo za nakup.
- lista želja
če iskane knjige ni v našem katalogu, nam pošljite sporočilo. Vpisali vas bomo na seznam želja in ko bo knjiga priromala v našo trgovino, boste o tem obveščeni.
PLAČEVANJE S KREDITNIMI KARTICAMI:
- plačila s BA Maestro kartico
Kartica mora imeti omogočeno plačevanje preko spleta. Ne vnašajte številke računa (SI56…). Za aktiviranje možnosti plačevanja preko spleta obrnite na svojo banko.
- splošne težave pri plačevanju s debetnimi in kreditnimi karticami:
* za plačevanje s debetnimi karticami morate imate na računu zadostno stanje na plačilo
* v primeru zavrnitve plačila preverite ali vaša kartica omogoča plačevanje preko spleta
- težave z avtorizacijo
največ težav se pojavlja z predolgim časom avtorizacije. Ko oddate podatke na spletnem mestu morate svoj nakup potrditi v mobilni aplikaciji. Koda je veljavna le nekaj minut in v tem času morate zaključiti plačilo. Če čas poteče se naročilo avtomatično stornira.
PLAČILO PO PREDRAČUNU
- kdaj dobim podatke potrebne za izvedbo nakazila
Ob naročilu preverimo dejansko stanje zaloge in ko to preverimo bomo vaše naročilo potrdili z elektronskim sporočilom PREDRAČUN – PRIČAKUJEMO BANČNO NAKAZILO, ki vsebuje podatke potrebne za nakazilo. Predviden čas obdelave naročila je en delovni dan.
NAROČILO JE BILO PREKLICANO
- dobil sem sporočilo PREKLICANO - NI ZALOGE.
Izdelka, ki ste ga naročili v spletni trgovini, ni na zalogi.
- osebni prevzem
Prejeli ste sporočilo PREKLICANO - NI PREVZEMA. Po prejemu sporočila NAROČILO ČAKA NA PREVZEM, morate naročilo prevzeti v treh delovnih dneh, v nasprotnem bo naročilo preklicano. Če v navedenem času ne morete prevzeti naročila, nam to sporočite.
- bančno nakazilo
Prejeli ste sporočilo PREKLICANO - NI PLAČILA. Po prejemu sporočila PREDRAČUN – PRIČAKUJEMO BANČNO NAKAZILO, morate v 3 delovnih dneh plačati predračun. Če v navedenem času ne poravnate obveznosti, se naročilo prekliče in izdelki se vrnejo v redno prodajo.
- plačilne kartice
Če pride do napake pri vnosu podatkov o plačilni kartici ali pri avtorizaciji plačilne kartice se plačilo avtomatsko prekliče.